021a62a13c725ad3244359289d2a0e46.txt.

miercuri, 21 decembrie 2011

Mercenar....


Exact....platit pentru a ucide....pentru a ucide vise si suflete...stiu ca totul pare un cliseu...dar pana la urma acesta este adevarul...privesc pe geam fulgii de zapada ce-mi inunda retina intr-un alb imaculat contrastand debusolant cu negrul din spatele cristalinului.....am vandut si am cumparat....am agonizat si extaziat....contraste si vise ce-mi lasa gustul infrangerii sau al succesului undeva in urma mea...poate sunt de neinteles si intrebarile ce ma macina nu-mi dau pace decat in cele cate clipe in care bucuria si voiciunea copilului meu ma reseteaza inconstient.....
Oameni fara scrupule mi-au stat in fata...i-am ascultat...am incercat sa-i inteleg...am analizat fiecare element convulsiv de linistit...nicio grimasa...nicio privire inflacarata, taioasa nu mi-au tradat starea de spirit....nu am urat cand trebuia sa urasc....am urat dupa ce a trebuit...am urat in noptile mele ...in timpul relocat si alocat altor spete decat mie si familiei mele.....am strans din dinti instinctiv la auzul povestilor demne de romane de groaza....am ascultat cruzimea...i-am asculta zgomotul si vocea deznadejdiei....am privit in ochi pe cei care au luat vieti cu sange rece...pentru o bruma de bani...agonisita cu greu....mi-am luat gandurile si le-am ferecat  inauntrul unor porti de fier...suflet fara suflet....corp inert....bantuit de fete ciudate, de monstrii cu chipuri de oameni....oameni facuti sa faca prin faptele lor....neoameni...
Si toate astea te transforma intr-o fiinta ciudata..care a uitat sa mai zambeasca...as putea sa va povestesc o speta..asa cum am facut-o pana acum...dar am obosit....privesc roba neagra....amintirile si ingratitudinile ma urmaresc si ma schinguiesc lasandu-ma cufundat in vise neatinse...in vise nevisate si insiruiri nefiresti de fapte pe care le-am savarsit...constient ca fac bine ceea ce fac...constient de virgule si interpretari nemernice....cati dintre ei nu au fost eliberati cu ajutoru-mi nevolnic...cati oare se plimba acum pe strada in voie zambind languros si perfect de sarlatan....cati??? cati nu au intrat la mine abatuti si cati nu au plecat dupa "spovedanie" mai increzatori...mai fericiti...mai plini de vise.....
Am asezat cuvintele...nu am privit personajele...le-am asezat cu mintea dandu-le o noua insemnatate...un nou sens....astfel incat in fata instantei...."povestea" sa fie reala....am dus cruciade in care balanta a atarnat atat de greu impotriva-mi....am indurat focurile iadului...am inchis ochii...am fost platit cu o solda infima fata de ceea ce am daruit...fata de ceea ce am conceput.....stafiile celor trecuti in nefiinta prin fiinta si putinta unuia ce a scapat curat ma ingenuncheaza...ma poseda demonic....nu ma lasa sa-mi port roba cu pretuire....ma simt pedepsit prin vremelnicia lucrurilor bine facute....prin succesul garantat de insucces....sunt mandru ca sunt un soldat si totusi unul disciplinat in raport cu ai mei "camarazi"....trec usor peste lucrurile vremelnice insa nu pot trece usor peste vremelnicia lucrurilor.....sunt totul sau nimic sunt acea combinatie ciudat de letala ce poate omori un suflet in cantitati mici de otrava dulce....nu mi-a stat nimic in cale...si acum platesc pretul pentru toate cate au fost...pentru toate cruciadele pe care le-am dus...pentru razboaiele pierdute dar mai ales pentru cele castigate....am ingenuncheat suflete si le-am facut sa paleasca prin simpla rostire a numelui meu....atat de blamat si controversat....am semnat si m-am vandut cu zambetul pe buze....am dat mana si am fost vandut ...am imbratisat si am simtit ghearele infingandu-se in spatele meu...lasandu-mi urme adanci in suflet.....
Sunt pentru toti si nu sunt pentru nimeni...sunt haos si dezordine ordonata intr-o lume in care nu ma regasesc...semnez pactul cu diavolul in timp ce clientul meu ma priveste ca pe un inger salvator....iscalesc file deja iscalite....si-mi torn un pahar de lava incadescenta ....beau fara sa-mi pese ca ma ard...fara sa-mi pese ca lichidul fierbinte ma lasa fara vlaga...am locul meu printre muritori desi am fost sortit demonului...stiu ca sunt greu de citit..de deslusit..insa multitudinea de ganduri ma face sa fiu de necitit...de neinteles.......ma poti tocmi si tu ..o simpla semnatura...nimic altceva...un cruciat imbracat in negru...gata sa-ti aduca libertatea ca si fapt de viata....sa calce peste toti si toate numai sa-ti vada zambetul de satisfactie....un inger si un demon ce agonizeaza in desertaciunea salilor de judecata....nimic altceva decat un......MERCENAR



WWW.NOISUNTEMROMANIA.BLOGSPOT.COM

8 comentarii:

  1. CE POT SA MAI ZIC FRATICA?DA-O DRACULUI DE TREABA CA M-AI OMORAT CU POSTAREA ASTA!BAFTA SI AI GRIJA DE TINE MERCENARULE!:))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Emotionant,atat de emotionant incat nu pot sa-mi revin si vorbesc serios cand spun asta!sa ai o seara buna Dev,asa cum ti-o doresti!Dya

    RăspundețiȘtergere
  3. XERES : Te vreau in viata omule:))

    Dya : nu exagera..asta este tot ceea ce-mi doresc...si tie o seara buna!!

    RăspundețiȘtergere
  4. No comment!sunt paf dragule!Ai si un nume sau continui cu dragule??

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie mi plac mercenarii..Dev..far' de cuvinte..kisses..

    RăspundețiȘtergere
  6. Suna ca o spovedanie..chiar si facuta de un..mercenar.
    Mai poti duce?

    RăspundețiȘtergere
  7. Extraordinar!cate controverse sunt in tine!!Omule esti formidabil,exagerat dar totuși ponderat.nu mai pot nici sa rasuflu de emotii.esti un domn si un demon.Domnule EXCEPTIONAL!O cititoare straina.

    RăspundețiȘtergere
  8. DEVILL PRIETENE .........SFARSIT DE AN , OBOSEALA ;STRES , TOATE ADUNATE SI AZI ISI SPUN CUVANTUL .
    FACI JOBUL ASTA DE CEL PUTIN 5 ANI ;CRED CA AR FI CAZUL SA TRAGI SEMNALUL DE ALARMA , CE TE FACI DUPA 20 DE ANI DE ACTIVITATE ? DEVII ROBOT ? MERCENAR ? DEMON ? INGER ? SAU AVOCATUL CU PERFUZIA DUPA EL ?
    ESTE GREU INTR-O TARA UNDE SE POATE FACE SLALOM CU LEGILE , UNDE SE POATE " CADEA LA PACE " CU TOTI SI TOATE , UNDE LEGEA JUNGLEI ESTE RIDICATA LA LEGE FUNDAMENTALA DE SUPRAVETUIRE .
    BUNUL SA TE OCROTEASCA SA-TI DEA SANATATE SI PUTERE !

    RăspundețiȘtergere