021a62a13c725ad3244359289d2a0e46.txt.

miercuri, 14 decembrie 2011

Fiara ce esti !!!


Poti suporta un cutit infipt in spate??...poti suporta asta si in timp ce-ti roteste lama ascutita...sa te priveasca in ochi??...sa-ti zambeasca sadic sa te sprijine in timp ce cazi si totusi sa te intrebe : " ti-e rau??...cum te pot ajuta..."
Sunt satul pana peste cap de dosare, termene, robe negre...de toti si de toate cate se intampla....sunt satul de ingratitudinea unora ...astazi vreau sa stiu de la voi daca "a-ti fost injunghiati" in timp ce stateati cu spatele.....pentru ce eu, intotdeauna o sa raman acelasi visator....acelasi care zambeste in timp ce ingenuncheaza lovit de durere....de ce cred inca in oameni??de ce cred inca in cinstea fiecaruia si in corectitudinea omului de langa mine???...de ce visez cu ochii deschisi in timp ce altii incearca sa ma afunde in mazga destul de groasa???
Pot sa le duc pe toate cate sunt....le strang si le refulez intr-o iubirea grozava fata de cei ce-i intalnesc....zambesc..si merg mai departe....niciodata nu dau inapoi...de ce strig prezent cand nimeni nu se baga????...de ce pierd noptile ticluind aparari asternute pe-o coala de hartie, menita sa aduca libertatea...zambetul....iar eu raman gol...si vandut ....vand suflete la pret redus....exact.....o fac si in timp ce altii se gandesc la consecinte...eu ma arunc in valvataia faptelor..indiferent de pierderi...indiferent de implicatii si complicatii....o fac fara sa ezit....ador zambetul de satisfactie si mana intinsa in semn de multumire....etichetele care mi se pun nu ma caracterzizeaza...si nu-mi pasa de consecinte....pentru ca-mi pasa de fapte...nu de vorbe....o sa visez tenebre la noapte...o sa-mi schinguiesc trupul si sufletul va arde pentru a mia oara in flacarile iadului....si nu o sa-mi pese...si o sa zic ca renunt.....dar stiu ca o sa o iau de la capat.....mai tenace si mai fanatic decat am fost.....
O sa mor...si o sa revin la viata....pentru ca indiferent de situatie si urmari....masca-mi strange chipul cu o forta imensa....o sa-mi dau roba jos....o sa-mi privesc platosa din interior....o sa zambesc...o sa incerc sa-mi scot cutitul din spate....si atunci toate cate au fost o sa-mi arate cine sunt cu adevarat.....o sa ma judec drastic....o sa-mi jur ca o sa rascumpar  fiecare suflet pe care l-am pierdut..de-ar fi sa platesc pretul inzecit....pentru ca daca nu o fac o sa-mi moara visele...si sufletul ....si toate o sa-mi fie potrivinice....acum sunt eu...din pacate....un mare adevar ma bantuie.....acelasi....cu masca si fara masca..cu roba si fara roba...acelasi...DEVILL ADVOCATE..........


WWW.NOISUNTEMROMANIA.BLOGSPOT.COM

15 comentarii:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=OPKQKX5JWqY

    enjoy :)

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos.cu ce te pot ajuta?Dya

    RăspundețiȘtergere
  3. Dya : cu nimic...daca o sa am nevoie..o sa strig:))

    RăspundețiȘtergere
  4. eu cred ca toti am fost injunghiati in spate, cel putin o data! priviti cu satisfactie...
    cei visatori, increzatori si cu un suflet pe masura, au sansa sa fie injungiati mereu...
    si constienti de urmari...o sa repetam aceasta greseala la nesfarsit!
    Ina

    RăspundețiȘtergere
  5. hmmm,este greu sa ramai acelasi duap ce ai scos pumnalul din spate...sa nu iti pierzi visele si sufletul..dar nu este imposibil.
    si da,am fost injunghiata pe la spate si nu o data,de oameni pe care i-am iubit,oameni dragi mie...am cazut,m-am ridicat si am mers mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ina : ai dreptate...mare dreptate....welcome!:) parca suntem orbi nu?...nu ne potolim niciodata!

    RăspundețiȘtergere
  7. scorpio72 : ai aparut:)) pe unde ai umblat?? cand te injunghie unul apropiat..sau unul din familie..gestul sau poti sa-l echivalezi/asemeni cu Hiroshima!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Devill advocate: e greu sa visezi in zile ca astea dar nu imposibil. Nu te opri din visat, nimeni nu îți poate lua asta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Andra : realitate andra...:)
    welcome...ai disparut o vreme...esti ok?

    RăspundețiȘtergere
  10. DevilL advocate: realitatea nu e ASA frumoasa. Sunt ffff bine, sunt in tara, dasta am dispărut, programul încărcat. Ms de griji

    RăspundețiȘtergere
  11. sper ca nu ai uitat de campania noastra nu?

    RăspundețiȘtergere
  12. DEVILL PRIETENE CAND AM SIMTIT CUTITUL IN MINE NU AM MAI LASAT SA-L SCOATA DE ATUNCI IL AM LA PURTATOR . EXACT CUM ARATA IMAGINEA DE FUNDAL DE PE BLOG , MAI PUTIN FAZA CU AUREOLA DE INGER , DAR SINT OPTIMIST :)
    CINEVA MI-A SMULS INIMA , DAR MI-A LASAT SUFLETUL SA POT TRAI !
    ESTI PRIETENUL MEU , ESTI OM ! ! ! STRIGA SI VEI SIMTI CA NU ESTI SINGUR !

    RăspundețiȘtergere
  13. ...glad to meet you!...:)
    traiesc cu speranta ca odata si odata, vom deschide ochii intr-atat incat nu vom mai permite asemenea "gesturi":)
    in mediul profesional esti cel mai adesea expus...dar nu numai!
    Ina

    RăspundețiȘtergere